پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261986
83 درصد پرونده‌ها در کلانتري‌ها به صلح و سازش ختم شد
تاریخ انتشار : 1402/10/16 09:55:40
نمایش : 369
معاون فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري گفت: در کلانتري‌ها هم مشاوراني براي حل و فصل مشکلات پيش آمده مستقر هستند و در اين راستا 83 درصد پرونده‌ها با پا درمياني مشاور به صلح و سازش منجر شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از مرتضي عسگري در گفتگو با جهانبين نيوز، اظهار کرد: معاونت فرهنگي، اجتماعي فراجا به‌عنوان زبان پليس فعال است و اخبار و اطلاعات در اين حوزه را در اختيار خبرنگاران قرار مي‌دهد.
 
معاون فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري تصريح کرد: در شرايطي که کشور درگير جنگ نرم و جنگ رسانه‌اي است مديريت افکار عمومي از اهميت بالايي برخوردار است.
 
عسگري با اشاره به انجام مشاوره در مرکز مشاوره اين معاونت افزود: در اين مرکز مشاوره در بحث بهداشت روان هم براي عموم مردم و هم براي پرسنل انتظامي برگزار مي‌شود.
 
وي با بيان اينکه مجرمين بلافاصله بعد از دستگيري روانه زندان نمي‌شوند يادآور شد: آسيب‌شناسي رفتار مجرمين هم توسط مشاوران اين مرکز انجام مي‌شود.

معاون فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري بيان داشت: در کلانتري‌ها هم مشاوراني براي حل و فصل مشکلات پيش آمده مستقر هستند و در اين راستا 83 درصد پرونده‌ها با پا درمياني مشاور به صلح و سازش منجر شده است.
 
عسگير با اشاره به اينکه براي هر 1000 نفر در ايران يک مشاور داريم خاطرنشان کرد: اين يعني کمبود مشاور در کشور وجود دارد.
 
وي تاکيد کرد: بايد مردم اين استان به اين باور برسند که اگر مشکلي پيش آيد بايد به مشاور مراجعه کنند و شهروندان استفاده از راهنمايي‌هاي مشاوران را در برنامه خود قرار دهند.

معاون فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري بيان داشت: سامانه 197 براي ثبت رضايت، شکايت و پيشنهادات است و شهروندان مي‌توانند با اين سامانه مسائل را مطرح کنند.

انتهاي خبر/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html